Меню
Your Cart

Оплата та Доставка

Оплата товару

СУМА МІНІМАЛЬНОГО ЗАМОВЛЕННЯ 200 ГРН.

Сплатити товар можна нижче запропонованими способами:

  • Оплата товару при отриманні у відділенні ТК "Нова Пошта" (післяплата);
  • Оплата банківською карткою Visa / Mastercard;

Доставка товару

Доставка по всій території України здійснюється транспортною компанією - партнером "Нова Пошта".

Всі замовлення ми надсилаємо безпосередньо з нашого складу в Києві.

Замовлення оформленні до 13:00, з Понеділка по П'ятницю, по можливості, відвантажуємо на склад ТК "Нова Пошта" того ж дня. Якщо замовлення було зроблено після 13:00, то такі замовлення відвантажуємо наступного робочого дня. Терміни доставки по Україні ТК "Нова Пошта" - не більше 2-3 робочих днів (винятком можуть бути форм-мажорні обставини).

Відстежити Ваше замовлення можна за номером транспортної накладної, який ми повідомляємо SMS повідомленням на вказаний у замовленні номер.

Для відстеження необхідно зайти на сайт компанії-перевізника "Нова Пошта" та надісланий нами номер ТТН ввести у форму відстеження вантажу або передзвонити та продиктувати номер ТТН оператору гарячої лінії.

Кур'єрська доставка до дверей

Також наш інтернет-магазин здійснює кур'єрську доставку товару по всій території України.

Вартість доставки розраховується суто індивідуально та залежить від ваги і фактичного обсягу замовленого товару.

Для отримання товару Вам необхідно мати при собі:

  • Номер товарно-транспортної накладної, оригінал Вашого паспорта або посвідчення водія;
  • Кошти для оплати вартості замовлення та послуг компанії-перевізника;
  • Якщо Ви не можете особисто або вчасно забрати товар, то це може зробити за Вас довірена особа. Для цього необхідно, щоб людина мала при собі Ваш та свій паспорт.

!!! ОБОВ'ЯЗКОВО при отриманні товару огляньте його на цілісність та комплектність, а також відсутність інших пошкоджень.

Посилку необхідно оглянути у присутність представника транспортної компанії-перевізника "Нова Пошта".

Якщо Вас не влаштовує зовнішній вигляд товару або він має видимі пошкодження - Ви маєте право оформити акт невідповідності.

У разі виникнення питань, на які ви не знаєте відповіді - негайно зв'яжіться з нами, ми підкажемо Вам як розібратися в ситуації, що склалася.

Пам'ятайте, якщо Ви забрали товар з відділення компанії-перевізника, то претензії щодо механічного пошкодження або некомплектності товару не приймаються!

За несвоєчасне отримання замовлення компанія-перевізник нараховує пеню за зберігання товару. Тому забирайте будь-ласка Ваші замовлення вчасно.

Повернення грошей та обмін товару

Якщо замовлений Вами товар при транспортуванні втрачений або приведений у непридатність - Ви маєте право на його заміну. Для цього необхідно оформити з співробітником кур'єрської служби "Нова Пошта" акт невідповідності та повідомити про це нас.

Після того, як до нас на склад повернеться приведений у непридатність товар - ми проводимо його огляд на вказані Вами невідповідності чи пошкодження, і після цього повертаємо Вам гроші або робимо заміну на аналогічний. Весь замовлений у нашому інтернет-магазині товар під час відправлення ми страхуємо на повну вартість, тому проблем із заміною не виникне.

Варто пам'ятати, якщо ви забрали товар у перевізника, то претензії щодо механічного пошкодження або його некомплектності не приймаються!